کارگاه ها

اهمیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی در غرفه نمایشگاه

 

کارگاه‏‌های آموزشی از اثربخش‏‌ترین انواع آموزش بوده و از عناصر مهم و حاشیه‌ای در غرفه‌های نمایشگاهی هستند و به همین دلیل است که شرکت‌ها به برگزاری کارگاه‌ها در غرفه نمایشگاه روی آورده‌اند. ایجاد ارتباط صحیح بین موضوع مورد بحث و شرکت‌کنندگان موجب می‌شود مخاطبان از زمانی که برای آموزش می‏‌گذارند لذت ببرند. از ویژگی‌های اصلی برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌توان به هم‌زمان بودن بخش‌های نظری با فعالیت‌های عملی اشاره کرد که نتیجه آن همراهی فعال شرکت‌کنندگان است.

 

اهداف اجرای کارگاه‌های آموزشی

 

•        ارتقای دانش و مهارت شرکت‌کنندگان در زمینه‌ای خاص در یک مدت کوتاه

•        آموزش مباحثی که به‌شدت مورد نیاز بازدیدکنندگان است

 

تأثیرات کارگاه‌های آموزشی

 

•        دانش‌افزایی، مهارت‌آموزی و تغییر نگرش بازدید‌کنندگان

•        یافتن راه حل مناسب برای تبلیغ ارزش‌ها از طریق همکاری، بحث و گفت‌وگو

•        تبادل نظر و تجربه‌ها بین بازدیدکنندگان

 

مراحل اجرایی کارگاه‌های آموزشی

 

•        افتتاحیه

•        معرفی برنامه کارگاه

•        توضیح مختصر درباره روش‌های کارگاهی، کارگروهی و وظایف مسئول و اعضای گروه

•        ایجاد نظم و توجه به زمان در پرداختن به مباحث اصلی در سخنرانی‌ها و کارهای عملی

•        کنترل سخنرانی‌ها و پرسش و پاسخ برای جلوگیری از اتلاف وقت

•        در نظر داشتن زمان مناسب برای استراحت و پذیرایی

•        ارزیابی کارگاه با نظرسنجی از شرکت‌کنندگان

•        تهیه فهرست مشخصات همکاران و فعالان شرکت‌کننده در کارگاه

•        اختتامیه

 

به منظور مشاهده جدول معرفی کارگاه ها  کلیک کنید.